SEO FirmaSEM, SEO, SERP a spol.

výroba internetových stránek

Publikováno 08.12.2012 v 18:50 v kategorii Novinky, přečteno: 88x

Účelem Optimalizace Pro Vyhledávače bývá , bez návštěvníků je ačkoliv nádherný web mrtvý a je na nic.Není směrodatné zda návštěvník zavítá z google, bývají i jiné vyhledávače msn, seznam.cz, yahoo atd., potom tu máte socialní sítě jako facebook, twitter, pinterest.com a miliony dalších uskutečnitelných zdrojů návštěvnosti.

Mnoho manažérů webů investují velké sumy peněz do reklamy ať už do AdWords, Sklik nebo jiných PPC systémů, reklamních bannerů a jinak zvyšují návštěvnost webu, to je jistě správné, ale pokud web není dobrý a nevede návštěvníka tam kam chceme, jsou to nenávratně ztracené prostředky. Správně vytvořené www stránky prodávají, tedy směřují k našemu cíli. V opačném případě skvělý web bez návštěvníků stejně nám nic nepřináší. A může být pozdě na to zjišťovat proč webovka nemaká, když tak mnoho dáváme do propagace a seo. Svěřte proto vytvoření webu opravdovým odborníků s kladnou odezvou od spokojených zákazníků.

Co-citation, kocitace, paralelní citace

Ale vraťme se k ko-citacím (co-citation, paralelní citace). Principy ko-citace používají i vyhledávače k analýze textového obsahu, zjednodušeně se předpokládá, že pokud odkazující stránka odkazuje na dva ruzné dokumenty (webové stránky) pak tyto spolu obsahově souvisejí. Celý článek pak na rechberg.net a SeoMoz

Zpětné odkazy, anchor text

zpětné odkazy, anchor textDelší čas byly (a ustavičně budou) základem seo, či raději, faktory usměrňující hodnocení web stránek a dohromady i jeho pozici ve serp, linkbuilding, klíčová slova, anchor text, hodnověrnost. Ve běžném pojetí linkbuildingu se opíráme o anchor text hlavně. Avšak v dnešní době už se stalo zřejmé, že vliv anchor textu v odkazech ztratil svou hodnotu - verifikovaný fakt. Váha anchor textu se snižuje z pohnutek jeho snadné machinace a google se snaží takto omezit vliv optimalizačních technologie. Máme možnost najít, že google klade především maximální pádnost na relevantní a důvěryhodné zpětné odkazy, socíální signály, kocitaci. Dělat zpětné odkazy je namáhavé, lidé (určitě) pochopili, že odkazy z pochybných katalogů postrádají smysl, sitewide odkazy, patičkové výměny, výměnné systémy taky ne.