výroba internetových stránek
Publikováno 08.12.2012 v 18:50 v kategorii Novinky, přečteno: 88x
Co-citation, kocitace, paralelní citace
Ale vraťme se k ko-citacím (co-citation, paralelní citace). Principy ko-citace používají i vyhledávače k analýze textového obsahu, zjednodušeně se předpokládá, že pokud odkazující stránka odkazuje na dva ruzné dokumenty (webové stránky) pak tyto spolu obsahově souvisejí. Celý článek pak na rechberg.net a SeoMoz
Zpětné odkazy, anchor text
Delší čas byly (a ustavičně budou) základem seo, či raději, faktory usměrňující hodnocení web stránek a dohromady i jeho pozici ve serp, linkbuilding, klíčová slova, anchor text, hodnověrnost. Ve běžném pojetí linkbuildingu se opíráme o anchor text hlavně. Avšak v dnešní době už se stalo zřejmé, že vliv anchor textu v odkazech ztratil svou hodnotu - verifikovaný fakt. Váha anchor textu se snižuje z pohnutek jeho snadné machinace a google se snaží takto omezit vliv optimalizačních technologie. Máme možnost najít, že google klade především maximální pádnost na relevantní a důvěryhodné zpětné odkazy, socíální signály, kocitaci. Dělat zpětné odkazy je namáhavé, lidé (určitě) pochopili, že odkazy z pochybných katalogů postrádají smysl, sitewide odkazy, patičkové výměny, výměnné systémy taky ne.